Looking For Anything Specific?

הנשיא ביידן / יוני בן מנחם:הנשיא ג'ו ביידן החל לפעול להחלפתו של יורש ... : זה או נתניהו או לפיד.

הנשיא ביידן / יוני בן מנחם:הנשיא ג'ו ביידן החל לפעול להחלפתו של יורש ... : זה או נתניהו או לפיד.. תופעות אלה בולטות במיוחד בנושאים הקשורים לישראל. מכירים בהרג הארמנים כרצח עם | בטורקיה זועמים. בגלל התנהגותו הלא יציבה של טראמפ לדבריו.ניסן צור 06/02/2021 21:37. ביטול חלקי של חובת עטיית מסכה ביחידות הצבאיות בזמן אימונים. שיקלי סיכם עם ימינה שהוא יצביע עם הקואליציה.

בגלל התנהגותו הלא יציבה של טראמפ לדבריו.ניסן צור 06/02/2021 21:37. בחירות ודמוקרטיהמפלגות, חוק חופש המידע, שלטון מקומי, עיטור הנשיא. אתה יודע, אנשים נוטים לראות אחרים כפי שהם באמת רואים את עצמם. 2 ответов 3 ретвитов 29 отметок «нравится». זה או נתניהו או לפיד.

ביידן: טראמפ הוא הנשיא הגזען הראשון - Pars Today
ביידן: טראמפ הוא הנשיא הגזען הראשון - Pars Today from media.parstoday.com
בחירות ודמוקרטיהמפלגות, חוק חופש המידע, שלטון מקומי, עיטור הנשיא. ״ צבא מכיל הוא צבא יעיל יותר״. הנשיא ביידן וסגנית הנשיא האריס, אזרחי ישראל מצפים לביקורכם בירושלים. מטוס המודיעין המתקדם בעולם אורון נקלט בחיל האוויר • צפו. אינו רוצה לפגוש את ביידן. הנשיא ג'ו ביידן פתח את דבריו עם מסר של תקווה: ואני מבקש מכל אמריקאי להצטרף אליי במטרה הזו • מחוץ לגדרות הבית הלבן: אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפעולה נגד הגרעין האיראני?

ג'וזף רובינט ג'ו ביידן הבן (באנגלית:

הנשיא ביידן אוסר להדיח חיילים על בסיס זהותם המגדרית, ובכך ביטל צו של קודמו בתפקיד דונלד טראמפ. ״ צבא מכיל הוא צבא יעיל יותר״. הנשיא פוטין התראיין בטלוויזיה הממלכתית במדינה ובהתייחסות לדבריו של ביידן אמר: על פי גורמים, ביידן מאמין כי ברנס ישקם את תדמית הארגון שנפגעה בשנים האחרונות. אני מודה לו בשמכם, אזרחי ישראל. אינו רוצה לפגוש את ביידן. ביטול חלקי של חובת עטיית מסכה ביחידות הצבאיות בזמן אימונים. אחדות נשמעת כמו פנטזיה, אבל זו הדרך קדימה. ״ קבוצת חברי סנאט, חמישה דמוקרטים וחמישה רפובליקנים״, צייץ ביידן בטוויטר. 2,439 отметок «нравится», 34 комментариев — ynet (@ynetgram) в instagram: מאות אלפי צופים • הנשיא היוצא טראמפ. בית הנשיא נערך לסיוע באיתור הנעדרים מהאסון בהר מירון. בחירות ודמוקרטיהמפלגות, חוק חופש המידע, שלטון מקומי, עיטור הנשיא.

הנשיא היוצא החליט להפתיע את סגנו זה שמונה שנים והעניק לו, בפעם האחרונה, את אות הכבוד האזרחי הגבוה כשהוא מתייפח מדמעות קיבל אתמול (חמישי) סגן נשיא ארהב היוצא ג'ו ביידן את מדליית החירות מידי הנשיא עצמו. ואני מבקש מכל אמריקאי להצטרף אליי במטרה הזו • מחוץ לגדרות הבית הלבן: אפי נוה תיווך בין שקד לנתניהו במגעים להרכבת ממשלה. שוחחתי עכשיו עם הנשיא ביידן, הוא התקשר אליי וביקש להביע את תנחומיו וצערו על הטרגדיה שהתרחשה כאן. הנשיא פוטין התראיין בטלוויזיה הממלכתית במדינה ובהתייחסות לדבריו של ביידן אמר:

סקר חדש: התקשורת קברה את סיפור האנטר ביידן כדי לסייע ...
סקר חדש: התקשורת קברה את סיפור האנטר ביידן כדי לסייע ... from www.dfn.co.il
אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפעולה נגד הגרעין האיראני? לא הייתה תגובת יתר משמעותית. שיקלי סיכם עם ימינה שהוא יצביע עם הקואליציה. הם הכירו שלוש שנים אחרי…» שלושה חודשים לאחר כניסת הנשיא ביידן לבית הלבן ובמדיניות החוץ שלו כבר ניתן להבחין בתסמינים של תמימות, חוסר הבנה והתעלמות מכישלונות עבר. סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, מגיע היום לביקור בישראל, ובעקבות כך צפויות חסימות כבישים בדרך מנתבג לירושלים ובירושלים עצמה. כל אזרח אמריקאי בגיר יוכל להתחסן עד סוף חודש מאי. הנשיא ג'ו ביידן פתח את דבריו עם מסר של תקווה:

זה או נתניהו או לפיד.

ביטול חלקי של חובת עטיית מסכה ביחידות הצבאיות בזמן אימונים. הנשיא האמריקני ג'ו ביידן אמר היום (חמישי) כי מגפת הקורונה הרגה יותר אמריקנים מכל מלחמות במאה האחרונה יחד, כולל המלחמה בין ארצות ביידן ערך מסיבת עיתונאים בצפון קרוליינה, בה דיבר על מגוון נושאים, בהם וירוס הקורונה. ג'וזף רובינט ג'ו ביידן הבן (באנגלית: הנשיא פוטין התראיין בטלוויזיה הממלכתית במדינה ובהתייחסות לדבריו של ביידן אמר: אני מאחל לו בריאות טובה. הנשיא ג'ו ביידן הודיע אתמול (חמישי) יש לנו עסקה, כשהוא מתייחס להסכמה דו מפלגתית על תכנית השקעה בתשתיות על סך 953 מיליארד דולר. אני מודה לו בשמכם, אזרחי ישראל. 10:51ריבלין ובנט נועדו לפגישת עדכון ראשונה לקראת צאת הנשיא לביקור בוושינגטון. אתה יודע, אנשים נוטים לראות אחרים כפי שהם באמת רואים את עצמם. אם ארשום את מה שאני חושב על ביידן. 2,439 отметок «нравится», 34 комментариев — ynet (@ynetgram) в instagram: ״ קבוצת חברי סנאט, חמישה דמוקרטים וחמישה רפובליקנים״, צייץ ביידן בטוויטר. ואני מבקש מכל אמריקאי להצטרף אליי במטרה הזו • מחוץ לגדרות הבית הלבן:

אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפעולה נגד הגרעין האיראני? ״ קבוצת חברי סנאט, חמישה דמוקרטים וחמישה רפובליקנים״, צייץ ביידן בטוויטר. מפת החסימות המלאה (חדשות, בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. הנשיא פוטין התראיין בטלוויזיה הממלכתית במדינה ובהתייחסות לדבריו של ביידן אמר: ביקורת המדינה ותלונות הציבורהגשת תלונה על שופטים, פנייה או תלונה למבקר המדינה או לנציב תלונות הציבור.

הנשיא ביידן מגדיל את ההקצאה לשבבים מ-37 ל-50 מיליארד דולר ...
הנשיא ביידן מגדיל את ההקצאה לשבבים מ-37 ל-50 מיליארד דולר ... from chiportal.co.il
הנשיא ג'ו ביידן הודיע אתמול (חמישי) יש לנו עסקה, כשהוא מתייחס להסכמה דו מפלגתית על תכנית השקעה בתשתיות על סך 953 מיליארד דולר. תופעות אלה בולטות במיוחד בנושאים הקשורים לישראל. כל אזרח אמריקאי בגיר יוכל להתחסן עד סוף חודש מאי. אפי נוה תיווך בין שקד לנתניהו במגעים להרכבת ממשלה. זה או נתניהו או לפיד. שיקלי סיכם עם ימינה שהוא יצביע עם הקואליציה. ״ קבוצת חברי סנאט, חמישה דמוקרטים וחמישה רפובליקנים״, צייץ ביידן בטוויטר. מטוס המודיעין המתקדם בעולם אורון נקלט בחיל האוויר • צפו.

״ צבא מכיל הוא צבא יעיל יותר״.

לא הייתה תגובת יתר משמעותית. מלחמת העולם השנייה כשוטר העולמי במאמר זה אנסה לבחון האם מעשיו של הנשיא ביידן אכן מהווים המשך ישיר לקו נטישת התפקיד של השוטר העולמי, שהחלו. הנשיא ביידן וסגנית הנשיא האריס, אזרחי ישראל מצפים לביקורכם בירושלים. הנשיא הנבחר הודיע כי ימנה לתפקיד ראש סוכנות הביון את שגריר ארה''ב ברוסיה לשעבר, וויליאם ברנס. הם הכירו שלוש שנים אחרי…» הנשיא היוצא החליט להפתיע את סגנו זה שמונה שנים והעניק לו, בפעם האחרונה, את אות הכבוד האזרחי הגבוה כשהוא מתייפח מדמעות קיבל אתמול (חמישי) סגן נשיא ארהב היוצא ג'ו ביידן את מדליית החירות מידי הנשיא עצמו. אני מודה לו בשמכם, אזרחי ישראל. אתה יודע, אנשים נוטים לראות אחרים כפי שהם באמת רואים את עצמם. בית הנשיא נערך לסיוע באיתור הנעדרים מהאסון בהר מירון. אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפעולה נגד הגרעין האיראני? הנשיא ביידן מגן על ישראל: אינו רוצה לפגוש את ביידן. הנשיא ג'ו ביידן הודיע אתמול (חמישי) יש לנו עסקה, כשהוא מתייחס להסכמה דו מפלגתית על תכנית השקעה בתשתיות על סך 953 מיליארד דולר.

שוחחתי עכשיו עם הנשיא ביידן, הוא התקשר אליי וביקש להביע את תנחומיו וצערו על הטרגדיה שהתרחשה כאן ביידן. הנשיא ביידן מגן על ישראל:

Posting Komentar

0 Komentar